Category Management

De afdeling category management is belangrijk

Welke producten komen er in de winkelschappen en tegen welke prijs? Het assortiments- en commerciële beleid van Dirck III begint bij onze afdeling category management. Met de verantwoordelijkheid voor de productgroepen wijn, gedistilleerd, bier, fris en sap vervult deze afdeling een onmisbare rol binnen onze organisatie.

Bij Dirck III staat de klant op de eerste plaats

De wensen en eisen van de consument veranderen continu. Dirck III verandert mee. Ook ons gigantische assortiment in de slijterijen wordt voortdurend aangepast, zodat de klant altijd vindt wat hij/zij zoekt. Eén aspect verandert nooit: onze lage prijzen. Scherpe inkoop door category management vormt daarvoor de basis. Zodat de klant nooit te veel betaalt.

Gewoon samen de beste willen zijn

Dirck III behoort niet alleen tot de grootste slijterijketens van Nederland, maar won ook een aantal malen de prijs voor de Beste Wijnspeciaalzaak en Beste Slijterij van Nederland. Die resultaten behalen we samen. Met ons winkelpersoneel én met het personeel op het hoofdkantoor in Alphen aan den Rijn. Dus ook met de afdeling category management. Korte lijnen, weinig hiërarchie en afwisseling kenmerken de werkomgeving. En zoals een collega van category management zegt: “Dirck III is een bijzonder leuke tent om voor te werken.”

Drukte van belang ● Het Dirck III assortiment bestaat uit zo’n 1000 artikelen ● De afdeling category management bestaat uit 4 proactieve professionals ● De ruim 40 slijterijen worden jaarlijks bezocht door 5 miljoen klanten
Dirck III Organogram
Category Management Organogram IT